لبخندی برای محسن چاووشی!

لبخند میزنم تا مهربان بمانم...

لبخندی برای محسن چاووشی!

لبخند میزنم تا مهربان بمانم...

برای ژاکتی که دوسش دارم

 

 این روزها وقتی ژاکت گوش میدم احساس میکنم آقای چاووشی خیلی دلخوره از من٬

از همه!

از اینهمه انتقاد...از اینهمه دوری...از اینکه فقط متاسفم رو دوست داریم

از اینکه همه چیز با متاسفم مقایسه میشه...

ازاینکه نمیبینیم یکی به خاطر ما آلبوم متفاوت به بازار داد!

یکی که فکر میکرد مثل همیشه درک میکنیم دلیل خوندن تک تک تراک هاشو...

فکر میکنم دلخوره از اینکه همه چاووشی امروز رو بی خیال شدیم

و رفتیم سراغ چاووشی گذشته

یعنی اینهمه دوری و انتقاد و دلخوری و حرف، حق یه آلبوم هست؟؟؟

نمیدونم...

 من شخصا به عنوان یه طرفدار خیلی معمولی که عمرا به پای

 طرفدارهای حقیقی آقای چاووشی برسه وقتی ژاکت رو گوش میدم  غصه ام میگیره

میترسم که ناخواسته دلشو شکسته باشیم  وقتی میگه

قلب شکستم از حقش نمیگذره

احساس میکنم منظورش با من و طرفدارش هست وقتی میگه

با اینهمه زخم زبون مثل آتیشن آدما

دلم به حال مظلومیت ژاکت میسوزه وقتی میگه رسم کدوم نبرده؟

فکرشو کن داره میگه: روا نبود که اینجوری از دلتون جا بمونم (دل تو)

اصلا چرا میگه از خودم از دنیا خیلی خستم بابا

بغضم میگیره وقتی میگه مردم از صبوری...از اینهمه دوری!!!

گریه ام میگیره وقتی خیلی خاص میگه سهم دلم اینه...

و باور میکنم دلخوره ازمون وقتی میگه جای این بی مهری کاش منو میفهمید

 

 

در کل

اینا نظرات شخصی وحرفای کودکانه و ساده و احساسی و دلی من بود که نوشتم همین



نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

خیلی ناراحتش نباش . داره اسکناس های میلیونی رو می شماره حالشو می بره

اولا که اگه منظورت پولهای این دوتا آلبومش هست که مگه چقده گیرش اومده؟؟
حالا هرچی که بوده نوش جونش...گوشت بشه به تنش...اینهمه آلبوم مجانی داد مفت مفت گوش دادیم حالشو بردیم اون هیچی گفت
دوما اینهمه زحمت میکشه حقش نیست که فقط یه دونه ۱۵۰۰ تومان بدیم و یه عمر با صداش زندگی کنیم
سوما اگه حرفت حق بودو بهش ایمان داشتی بی نام نشونی حرف نمیزدی
دیگه اینجا نیا باریکلا!

علی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.chavoshioon.blogfa.com

البته با مغز حرفاتون موافق نیستم اما نوشته ی شما خیلی خوب بود . نوشته ای که خوب پرداخته شده باشه موثره.



موفق باشید.


من متاسفانه بلد نیستم که درست و خوب به موضوعات بپردازم... فقط حرف دلمو زدم ممنون

کوشا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

اون آلبوم "جوراب" هم نبود، چه برسه به "ژاکت"!

شما نمیخوای گوش نکنی مختاری
ولی به زحمات یه خواننده اینجوری توهین نکن

کیوان67 دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ق.ظ

اگه تو انجمن سایت رسمی فعالیت کرده باشی حتما اسم منو دیدی...
ژاکت آلبوم خوبی بود اما نه برای محسن چاوشی
کی بهت خندیده مفهوم قشنگی داشت اما نه با این الفاظ و ابیات!

نمیدونم تا چه حد متوجه حرفام شدی..ما سوزنمون روی متاسفم گیر نکرده...روی نقطه اوج محسن گیر کرده...روی اون صدای با صلابت که مو رو به تن سیخ میکرد نه این آه و ناله های تصنعی...
به نظرت اشعار ژاکت اصلا قابل قیاس با اشعار یه شاخه نیلوفر و آلبومهای قبلی بود....

به هر حال.هر کسی نظری داره....این ژاکتی که محسن بافت 140 میلیون تومن به ایران گام واگذار شد...رقم یه شاخه نیلوفر از این هم بالاتر بود...همین پولا محسن رو از اصلش دور کرد...البته این نظر شخصیه منه...

ممنون...منکه با بقیه طرفدارها مشکلی ندارم...من فقط نظر خودمو گفتم
حرفهایی که در مورد پول زدید رو هم اصلا قبول ندارم
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد